به وسیله ی انگشتر شخصیت شناسی کنید



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

انگشتر خود را در كدام انگشت به دست مي كنيد؟
* انگشت شست
* انگشت اشاره
* انگشت وسط
* انگشت انگشتري
* انگشت كوچك
* انگشتر به دست نمي كنم .

جواب تست
انگشت شست : شما مجذوب كالاهاي مدرن و روز هستيد از مورد توجه قرار گرفتن لذت مي بريد شما تفريح را دوست داريد و از زندگي لذت مي بريد و همشه آماده هستيد تا با چيزهاي جديد رو به رو شويد.

انگشت اشاره : شما داراي اعتماد به نفس و مسئوليت پذير هستيد. رهبري و هدايت ر ا دوست داريد و مي توانيد در ظاهر بسيار جدي و خشن باشيد اما در باطن ملايم و حساس هستيد.

انگشت وسط: بيشتر افرادي كه در اين گروه قرار دارند از رشد و بالندگي سر باز مي زنند و بيشتر خودمحور هستند با و جود اين همشه بي ريا هستند به خصوص نسبت به خانواده و دوستان شان.

انگشت انگشتري : شما فردي حساس و رومانتيك هستيد عميقًا اميد داريد تا عشقي بيابيد كه گرما بخش دل و ابدي باشد.

انگشت كوچك : شما فردي مهربان و متواضع هستيد به جزئيات توجه مي كنيد و دوست نداريد در كارهاي تان كوچكترين اشتباهي از شما سر بزند شما بيش از حد خود را به كار مشغول مي كنيد.

در چند انگشت : آن عده از افراد كه در دو انگشت يا بيشتر انگشتر دارند اعتماد به نفس ندارند و هميشه مراقب هستند تا عشق واقعي شان را بيابند عاشق تجملات هستند اما آن را جايگزين ناقابلي براي دوستان و عاشق خود مي دانند.

انگشتر به دست نمي كنيد : شما خواستار زندگي ساده و بدون تجملات هستيد فردي بي ريا، قابل اطمينان، آرام، باهوش و سختكوش هستيد و هميشه دوستدار آموختن چيزهاي تازه ايد. به دليل احساس خجالتي كه داريد از جمع دوري كرده و تا جايي كه بتوانيد از مشاجره پرهيز مي كنيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,ساعت 9:40 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak